Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικη γιρλάντα με δεντράκια

 

Χαίρετεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί έκατσα και έφτιαξα Χριστουγεννιάτικη γιρλάντα για το σπιτάκι μου και ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα και το πόσο εύκολη είναι να γίνει.
Είπα λοιπόν να το μοιραστώ μαζί σας γιατί εκτός ότι είναι ωραίο να είμαστε δημιουργική, είναι και μια καλή απασχόληση για τα παιδιά. Συγκεντρώστε λοιπόν τα υλικά, που είναι πολύ απλά και φτηνά, μαζευτείτε γύρω από το τραπέζι με τα παιδάκια σας και περάστε μερικές ώρες μαζί τους δημιουργικά και χαρούμενα. 

Τα υλικά λοιπόν που θα χρειαστείτε είναι τα εξής :



  1.  Δύο χαρτόνια στα χρώματα που σας αρέσουν. Εγώ χρησιμοποίησα κόκκινο και πράσινα. Το πράσινο είναι βελουτέ. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και υφάσματα. 
  2. Κάποιο νήμα ή κορδόνι , ακόμη και σκοινί. Εγώ χρησιμοποίησα ένα πράσινο καλοκαιρινό νήμα που είχα.
  3. Ένα τρίγωνάκι   ή ακόμα και χάρακα ( το μέγεθος είναι τις αρεσκείας σας ) εγώ χρησιμοποίησα ένα ξύλινο τρυγωνάκι  που είχα στα υλικά μου.
  4. Ένα στυλό, μολύβι, μαρκαδόρο, δεν έχει σημασία αρκεί να γράφει χιχιχιχιχιχιχιχιχι!
  5. Ζελοτέιπ.
  6. Και ένα ψαλίδι που ξέχασα να το βάλω στην φωτογραφία.

Τι κάνουμε :








Αφού τα σχεδιάσουμε παίρνουμε το ψαλίδι και τα κόβουμε 






Όταν τα κόψουμε όλα παίρνουμε το νήμα και το τοποθετούμε στην μέση του τριγώνου 



  

Κόβουμε λίγο ζελοτέιπ και το κολλάμε



Παίρνουμε το δεύτερο τρίγωνο και το κολλάμε ακριβώς κάτω από το πρώτο 





Αφήνουμε λίγο νήμα κενό και συνεχίζουμε με τα πράσινα τρίγωνα.
Εγώ έβαλα εναλλάξ δύο τρίγωνα κόκκινα και τρία πράσινα έτσι για να έχει μια τσαχπινιά. Εσείς κάντε ότι νιώθετε ότι σας πάει καλύτερα. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πάνω από δύο χρώματα. Ότι αρέσει στον καθένα. 





Συνεχίστε αυτή την διαδικασία μέχρι το δημιουργηθεί το μήκος της γιρλάντας που επιθυμείται. Επίσης αν έχετε χρόνο, υπομονή και όρεξη μπορείτε να κολλήστε τρίγωνα και πίσω μέρος της γιρλάντας έτσι ώστε να μη φαίνετε καθόλου το νήμα. 


η δική μου

 Καλή επιτυχία 

Εύχομαι να το προσπαθήσετε. Για οποιαδήποτε απορία γράψτε στα σχόλια για να σας απαντήσω!!!!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου