Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Φύλλα που πέφτουν, πουλιά που φεύγουν!!!

Θέλω τόσα πολλά να σας δείξω και να σας γράψω, που πολλές φορές μπερδεύετε το μυαλό μου,
Σήμερα ξημέρωσε μια μέρα πιο πολύ φθινοπωρινή παρά χειμωνιάτικη και ας έχουμε Δεκέμβρη και ας πλησιάζουν τα Χριστούγεννα.
Πέρυσι λοιπόν το φθινόπωρο είχα φτιάξει κάποια κοσμήματα ( σκουλαρίκια και καρφίτσες ) εμπνευσμένα από την εποχή. Από τα φύλλα που πέφτουν και από τα πουλάκια που φεύγουν για πιο ζεστούς τόπους. Θεωρώ ότι είναι επίκαιρο να το αναρτήσω γιατί αν και έχουμε πλέων χειμώνα , έχει αλλάξει τόσο το κλίμα μας που τα φύλλα τον δέντρων αυτόν τον μήνα πέσανε. Αν παρατηρείς την φύση και ιδίως τα φυτά μπορείς ακριβώς να καταλάβεις σε πια εποχή είμαστε και ας λένε τα ημερολόγια άλλα.
Όλα αλλάζουν. Και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Εύχομαι προς το καλύτερο αν και οι ενδείξεις τον καιρόν άλλα λένε. Δυστυχώς. Νομίζω όμως ότι όσο τα σκεφτόμαστε τόσο τα προσελκύουμε. Και εγώ υποσχέθηκα αυτό στον εαυτό μου. Με το να στεναχωριόμαστε δεν βγάζουμε τίποτα και αφού δεν αντιδράμε ας το δεχτούμε. Αποφάσισα λοιπόν να στεναχωριέμαι λιγότερο. Να γίνω πιο δημιουργική και να νιώθω κάθε μέρα ευγνωμοσύνη για αυτά που έρχονται. Ότι και να είναι αυτά. Και ξέρω ότι δεν θα μου είναι δύσκολο να τα τηρήσω. Γιατί ουσιαστικά αυτή είμαι. Και αυτοί που με ξέρουν γνωρίζουν ακριβώς τι λέω. Απλά κάπου, κάπου όλοι χάνουμε τον εαυτό μας. Για μία ώρα ή μέρα. Και αυτό δεν είναι κακό. Ίσως τελικά δυναμώνουμε μέσα από αυτό το χάσιμο γιατί ψάχνουμε πιο βαθιά να μας βρούμε.  

Ωψ! Ξέφυγα!!!!!  Χιχιχιχιχιχ. Παρασύρθηκα λίγο απτής σκέψεις μου.
Το θέμα μου λοιπόν σήμερα είναι φύλλα που πέφτουν, πουλιά που φεύγουν. 


















Το τελευταίο είναι βραχιολάκι. Είναι ωραίο να εμπνέεσαι από την φύση. Μη ξεχνάμε ότι και εμείς της ανήκουμε.
Αυτά αγαπημένοι μου. Εύχομαι να σας άρεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου