Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Χριστούγεννα , Χριστούγεννα, Χριστούγεννα.



Χριστούγεννα , Χριστούγεννα,  Χριστούγεννα.


Κρύοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Αλλά δεν πειράζει. Χειμώνας και έτσι πρέπει να είναι. Λίγο χιόνι θέλω τώρα. Όχι πολύ. Μη παγώσουν και τόσοι άνθρωποι που ποια ζουν στους δρόμους. Αν και έχω την εντύπωση ότι το χιόνι κάτι ξυπνάει από μέσα μας. Ίσως το λευκό του χρώμα, ίσως ότι δεν το βλέπουμε συχνά. Νομίζω, ότι συνέπειες και να έχει την στιγμή που πέφτει όλοι μαγευόμαστε. Όλοι χαιρόμαστε, όλοι χαμογελάμε.



Δεύτερη χριστουγεννιάτικη ανάρτηση και εύχομαι να ανεβάσω και άλλες.

Βγήκα έξω λοιπόν. Περπάτησα σε δρόμους στολισμένους. Με φίλους, με το σκυλάκι μου και μόνη μου. Φωτογράφησα ότι μου άρεσε ( βιτρίνες καταστημάτων και χριστουγεννιάτικα δέντρα ) και τώρα θα τα μοιραστώ μαζί σας.




Το συγκεκριμένο κατάστημα μου θυμίζει έντονα τα παιδικά μου χρόνια. Εκεί γύρω στο νήπιο με τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Τότε είχε τα καλύτερα παιδικά παπούτσια.


το δέντρο

και μια κοντινη στα γατάκια του

κοντινή φωτογραφία απο άλλο δεντράκι


Το μεγαλύτερο δέντρο μέχρι στιγμής που είδα φέτος . δίπλα τα παιδάκια του. Χιχιχιχιχιχι


Αυτό το θέλω για το σπίτι μου. Το αγαπώ.



Και κάτι έξυπνο και μπράβο σε όποιον ή όποια το σκέφτηκε.






Αυτααααααααααααααααα   προς τον παρών
 Α! έφαγα και ένα γιαουρτοπάγωτο με κράνα, μαύρη σοκολάτα και σιρόπι κάστανο!!!!!!! Απλά υπέροχο!!




Αυτό είναι το σκυλάκι μου . Η Φοίβη μου!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου