Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Τα περικάρπια μου δεν θα έχουν τελειωμό

Τα περικάρπια μου δεν θα έχουν τελειωμό

Από όλα αυτά που δημιουργό τα περικάρπια είναι τα αγαπημένα μου. Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός. Αφήνομε ελεύθερη, εγώ και ένα κομμάτι ύφασμα και κάνω ότι θέλω. Χωρίς πρέπει, χωρίς κανόνες. Παίρνω την βελόνα με την κλωστή και απλά ράβω πάνω του ότι μου αρέσει ότι μου πάει. Πλήρης ελευθερία. Νομίζω πως ότι και να φτιάξω καινούριο πάντα θα ξεκλέβω λίγο χρόνο για να δημιουργήσω άλλο ένα περικάρπιο. Απλά τα αγαπώ!!!!!!


Αυτό ήταν το πρώτο μου και φυσικά ανήκει σε μένα γιατί  ήταν η αρχή για τα υπόλοιπα.






***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***    ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***


τα υπόλοιπα


































τα αγαπώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου