Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Books, books books...






Εδώ είμαι πάλι να πω την άποψη μου και να σας αποκαλύψω τη γεύση μου άφησαν μερικά ακόμα βιβλία.
Αν έχετε διαβάσει και εσείς κάποιο από αυτά, με χαρά θα ήθελα να διαβάσω την γνώμη σας. 





Ας ξεκινήσουμε… 

 Ο Αλχημιστής - Paulo Coelho - εκδόσεις << Νέα σύνορα >> - Α. Α. Λιβάνη 


Αρχίζω με ένα πασίγνωστο βιβλίο, που νομίζω λίγοι είναι αυτοί που δεν το έχουν διαβάσει.
Έχει κομμάτια μέσα που μου  άρεσαν, σαν σύνολο όμως δεν το βρήκα τόσο συναρπαστικό. Έχω διαβάσει πολύ πιο ωραία βιβλία πνευματικής αναζήτησης.
Και ξέρω ότι πολλοί από εσάς  ίσως με κράξετε, αλλά είναι μόνο η γνώμη μου.





Το άρωμα - Πάτρικ Ζισκιντ - εκδόσεις Ψυχογιός



Από τα πιο ωραία βιβλία που έχω διαβάσει. Ήμουν εκεί στην Τρίτη λυκείου αν θυμάμαι καλά που έπεσε στα χέρια μου και είχα συγκλονιστεί. Λίγα χρόνια μετά έγινε και ταινία που, εντάξει ωραία ήταν αλλά δεν αποτύπωσε πλήρως  το συναίσθημα που σου αφήνει το βιβλίο. Μυστήριο, αγωνία, τόσα συναισθήματα που τα ξανά νιώθω όποτε σκέφτομαι το βιβλίο, ακόμα και τώρα που έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια. Αν δεν το έχετε διαβάσει νομίζω πως πρέπει να το κάνετε.




Οριάνα Φαλάτσι - Γράμμα σ'ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ. - εκδόσεις Πάπυρος



Επίσης ένα βιβλίο που το έχω διαβάσει χρόνια πριν. Μιας γυναίκας τα συναισθήματα, που θα μπορούσαν να ήταν τα συναισθήματα κάθε γυναίκας.





Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου - Αγγελική Νικολούλη - εκδόσεις Καστανιώτη



Για αυτό το βιβλίο δεν έχω να πω πολλά. δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να πει μου αρέσει ή δεν μου αρέσει. Είναι βασισμένα σε αληθινή ιστορία και είναι γραμμένα μέσα όσα δεν είδαμε στην τηλεόραση για το έγκλημα στην Βέροια. Γραμμένο από την Αγγελική Νικολούλη, αυτό και ένα άλλο που θα σας το δείξω σε άλλη ανάρτηση, που ο τρόπος που τα διηγείται με άφησε άφωνη. Κυριολεκτικά είσαι εκεί και τα ζεις και εσύ μαζί με τους πρωταγωνιστές του δυστυχώς δράματος. 





21ος Αιώνας Ανεξήγητα φαινόμενα και οι άγνωστες δυνάμεις του ανθρώπου - Π. Γιαννουλάκης , Λ. Αδαμοπούλου, Α. Αντωνιάδης, Ν. Κανακάρης , Λ. Καβακόπουλος, Ν. Θεοδοσιάδης - εκδόσεις Αρχέτυπο 



Τελευταίο για σήμερα άφησα ένα βιβλίο που δεν είναι μυθιστόρημα, είναι αληθινές καταγραφές ανθρώπων που ζήσανε πράγματα που ο νους ίσως και να μην μπορεί να τα φανταστεί. Είναι για αυτούς που τους αρέσει να ψάχνονται, που αναρωτιούνται, που είναι περίεργοι να μάθουν. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου