Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Books, books, books.





Η γνώμη μου για μερικά βιβλία που έχω διαβάσει. Όλα είναι σχετικά. Ένα βιβλίο που εμένα μπορεί να μου άρεσε μπορεί σε κάποιον άλλον να φάνηκε αδιάφορο.

Ας αρχίσω λοιπόν. 



Δεσποινίς ετών 29 και κάτι ψηλά.
Θεοφανία Ανδρονίκου – Βασιλάκη
Εκδόσεις  Μοντέρνοι καιροί.

Ένα χαριτωμένο βιβλίο διασκεδαστικό, για να το διαβάσει κάποιος χαλαρά, ίσως στις διακοπές και να γελάσει. Δεν έχει βαθιά νοήματα ή αγωνία. Είναι όμως πολύ διασκεδαστικό. Μου άρεσε. 




O ήλιος το χειμώνα εκδίδεται...
Σταμάτης Κ. Χονδρογιάννης
εκδόσεις πάροδος



Μου άρεσε πολύ. Αν και μεγάλο βιβλίο διαβάζετε πολύ γρήγορα γιατί σε κρατάει σε αγωνία. ειπώνονται μέσα αλήθειες που όλοι τις έχουμε φανταστεί αλλά δεν τις έχουμε συνειδητοποιήσει. 





Ο Θεός του δάσους
 Romano Battaglia 
 εκδόσεις Νέα σύνορα - Α. Α. Λιβάνη


Εντάξει, μπορώ να πω ότι δεν είναι από τα πιο ωραία πνευματικά βιβλία που έχω διαβάσει. Το ψιλό βαρέθηκα να σας πω. 





Η μυστική ιστορία 
Donna Tartt
εκδόσεις Νέα σύνορα - Α. Α. Λιβάνη



Είχα ακούσει τα καλύτερα για αυτό το βιβλίο, και φυσικά απογοητεύτηκα. Από τα πιο βαρετά βιβλία που έχω διαβάσει. Και τεράστιο.





Νανά 
Αιμίλιου Ζολά
εκδόσεις Σ. Δαρεμα 

Αγαπημένο βιβλίο. Μου το είχε χαρίσει μια φίλη που αγαπώ πολύ. Μου άρεσε πολύ. Ρομαντικό, εύκολα αναγνώσιμο. Αξίζει κάποιος να το διαβάσει





Εύχομαι να σας αρέσουν τέτοιου είδους αναρτήσεις. Λέω να τα καθιερώσω. Αγαπώ το διάβασμα και τα βιβλία και το υλικό μου είναι μεγάλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου