Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Η πιο όμορφη βάφτιση!!!

Αυτό το post είναι πλημμυρισμένο με όμορφα συναισθήματα. Συναισθήματα αγάπης, ευγνωμοσύνης.

Ήταν την περασμένη εβδομάδα, μπαίνοντας στην σελίδα μου στο φβ είδα ότι έχω μήνυμα. Ήταν από έναν φίλο που ο χρόνος και οι καταστάσεις τα φέρανε έτσι, και είχαμε χαθεί. Στο μήνυμα του μου έλεγε ότι την Κυριακή βαφτίζει τον γιο του και με ρώταγε αν θέλω να αναλάβω τον στολισμό. Χωρίς δεύτερη σκέψη είπα ναι. Η χαρά μου ήταν τεράστια. Άνθρωποι που ξανασμίγουν, προσφορά βοήθειας είναι πράξεις και συναισθήματα που ζω για αυτά, που μου δίνουν αναπνοή και δεν με αφήνουν καθόλου αδιάφορη.

Κανονίσαμε αμέσως να πάω σπίτι τους για καφέ. Στο σπίτι επικρατούσε μια υπέροχη ηρεμία, γαλήνη. Ένιωσα αμέσως σαν να ήμουνα σπίτι μου. Χαρά χαμόγελα και πάνω από όλα αγάπη. Αγάπη για αυτό που δημιουργούσαμε. Πολύ δουλειά από τους γονείς που αποφάσισαν να τα κάνουν όλα μόνοι τους, αγάπη από τους φίλους που ήταν πρόθυμη να βοηθήσουν όπου υπήρχε ανάγκη.

Θέμα της βάφτισης θα ήταν το άνθος Ηλίανθος. Προς τιμή του ήλιου. Σύμβολο που διάλεξε η μητέρα για τον γιο της.

Μιλήσαμε, μου έδειξαν τι περίπου ήθελαν, αποφασίσαμε για τα υλικά. Σάββατο απόγευμα θα ξεκινούσαμε τον στολισμό. Κυριακή πρωί η βάφτιση.

Ειλικρινά ήταν ο πιο όμορφος στολισμός που έχω κάνει. Ίσως γιατί το κλίμα ήταν ευχάριστο, ίσως γιατί είχε να κάνει με φίλους, δεν ξέρω. Πέρασα τόσο όμορφα. Και αν ένιωσα κούραση ιδίως προς το τέλος δεν την θυμάμαι. Μέσα μου άνθιζαν άλλα συναισθήματα πιο δυνατά, πιο όμορφα. 


Λουλούδια στο νερό, σφουγγάρια επίσης. Μαρτυρικά μπουμπουνιέρες και προσκλητήρια ήδη έτοιμα από τους γονείς.

Άρχισα τον στολισμό, η μαμά έβαζε της τελευταίες πινελιές της και ο μπαμπάς μας περιποιόταν να μη μας λήψη τίποτα. Όλα γινόντουσαν αρμονικά χωρίς άγχος. 







Ο χρόνος κυλούσε και οι πρώτες συνθέσεις άρχιζαν να παίρνουν μορφή. 



Οι ξύλινες βάσεις που φιλοξένησαν τις συνθέσεις σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από τον μπαμπά. 

Μετά από αρκετές ώρες, 6 περίπου, όλα ήταν έτοιμα. 

.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
 
Κυριακή πρωί. Η μέρα της βάφτισης.  


Η βάφτιση γινόταν στο λόφο του Χαϊδαρίου στον ιερό Ναό του Προφήτη Ηλία. 


Το τελικό αποτέλεσμα 

κεράκια στολισμένα απο την μαμά!!!


μαξιλαράκια "baby boy "

η εισοδος.
χειροποίητη ήλιοι από την γιαγιά



τελαράκια με μπουκέτα για τους καλεσμένους.



Η κολυμπήθρα
η λαμπάδα


οι ανθοστήλες


κουβαδάκια και ποτιστήρια με βασιλικό και ήλιο για τα τραπέζια


Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον John Valasi και Vittoria Volovik για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Σας αγαπώ πολύ <3 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου